Praca Licencjacka na temat miast w Karkonoszach
Moderatorzy: Borowice.pl, Gawe, Cieslak, wkarkonosze
Praca Licencjacka na temat miast w Karkonoszach
WITAM!
Jestem studentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie.
Piszę pracę licencjacką, której celem jest poznanie co ludzie wiedzą/myslą na temat potencjału turystycznego w Karpaczu i Szklarskiej Porębie.
Proszę o wypełnienie ankiety na temat "Potencjał turystyczny Karpacza i Szklarskiej Poręby".
http://www.survio.com/survey/d/X7E5O3J9A6O3M2O2O
Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!
POZDRAWIAM!
Jestem studentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie.
Piszę pracę licencjacką, której celem jest poznanie co ludzie wiedzą/myslą na temat potencjału turystycznego w Karpaczu i Szklarskiej Porębie.
Proszę o wypełnienie ankiety na temat "Potencjał turystyczny Karpacza i Szklarskiej Poręby".
http://www.survio.com/survey/d/X7E5O3J9A6O3M2O2O
Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!
POZDRAWIAM!
- Cieslak
- Moderator
- Kontaktowanie:
Trzymam więc za słowo.
Jesli mogę cos podpowiedzieć, to w pkt 7 powinno być kilka odpowiedzi do wyboru (już nie pamiętam czego on dotyczył, ale tak sobie zanotowałem :).
Częsć pytań dotyczy ostatniego wyjazdu (np. 2 i 8), a częsć wyjazdów w ogóle (6,7), co wprowadza pewne zamieszanie i może wypaczać odpowiedzi.
Jesli mogę cos podpowiedzieć, to w pkt 7 powinno być kilka odpowiedzi do wyboru (już nie pamiętam czego on dotyczył, ale tak sobie zanotowałem :).
Częsć pytań dotyczy ostatniego wyjazdu (np. 2 i 8), a częsć wyjazdów w ogóle (6,7), co wprowadza pewne zamieszanie i może wypaczać odpowiedzi.
Niestety nie naliczyło mnie przy logowaniu jakis komunikat o błędzie wyskoczył. Bardzo dziękuję za chęci wypełnienia!! I jeszcze raz dziękuję wszystkim, że są życzliwi, ponieważ na innym forum niestety inni użytkownicy nie byli tak mili :/ ale nie ma co się martwić jak mają jakis problem ze sobą to już ich sprawa
Wyniki